Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn bestanden aanleveren?

    PDF-bestanden kleiner dan 40 MB


    Uploaden

    Bij het samenstellen van je product kun je jouw bestanden uploaden. De bestanden dienen te voldoen aan de aanleverspecificaties van 24-drukwerk.

    E-mail

    Je kunt je bestanden ook mailen naar info@24-drukwerk.nl onder vermelding van je bestelnummer. Het bestelnummer ontvang je nadat de bestelling is geplaatst op www.24-Drukwerk.nl. Ook deze bestanden dienen te voldoen aan de aanleverspecificaties van 24-Drukwerk.

     


    PDF-bestanden groter dan 40 MB


    24drukwerk.wetransfer.com

    Als je PDF-bestanden groter zijn dan 40 MB, dan kun je de bestanden het beste verzenden via 24drukwerk.wetransfer.com. Via deze website kun je gemakkelijk bestand(en) bijvoegen, jouw bestelnummer invoeren en de bestand(en) laten verzenden naar info@24-drukwerk.nl. Het bestelnummer ontvang je nadat je bestelling is geplaatst op www.24-Drukwerk.nl.

     

    Als je problemen ondervindt met het aanleveren van je bestanden, dan kun je natuurlijk ook contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder.

  • Kan 24-drukwerk mijn bestanden opmaken?
    Ja, dat is mogelijk. Bij 24-drukwerk beschikken wij over professionele grafische expertise om jouw bestanden op te maken. Wij rekenen hiervoor een minimumprijs van € 15,- per kwartier. Neem contact met ons op voor een exacte prijsopgave.
  • Wanneer hoef ik in mijn bestand geen snijtekens aan te houden?
    Als je niet in staat bent uw bestand aan te leveren op het juiste formaat met snijtekens dan kun je bij 'Stap 2-3: Bestel drukwerk' het bestand automatisch laten vergroten of verkleinen naar het gewenste drukwerkformaat. Indien je de afbeelding op het gewenste formaat aanlevert, dan zullen wij deze handhaven. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
  • Worden mijn bestanden bewerkt voor ze afgedrukt worden?
    Indien je jouw bestand op het juiste formaat aanlevert (inclusief snijtekens), dan drukken wij dit bestand exact af zoals je het bestand bij ons hebt aangeleverd. Mocht je bestand niet op het juiste formaat zijn aangeleverd, dan nemen wij contact met je op. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
  • Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?
    Voor de status van je bestelling log je in onder ‘Mijn account’. Per bestelling ziet u direct wat de status van uw bestelling is. Uw bestellingstatus kan zijn:

    ‘Verwerken’
    U heeft drukwerk besteld bij 24-drukwerk. Onze helpdesk heeft uw bestelling ontvangen. Wanneer uw vooruitbetaling (via iDEAL) is ontvangen, wordt uw bestand geplaatst in de productieplanning van 24-drukwerk.

    ‘In productie’
    Op het moment dat uw bestelling in productie wordt genomen, dan verandert de status naar ‘in productie’. Uw drukwerk worden gedrukt en voorzien van professionele afwerking en verpakking.

    ‘Verzonden’
    Wanneer uw bestelling is verzonden naar uw verzendadres, verandert de status van uw bestelling in ‘Verzonden’.

    Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
  • Waarom is 24-drukwerk de snelste en goedkoopste van Nederland en België?
    24-drukwerk beschikt over een volledige automatische bedrijfsvoering. Het complete traject is nauwkeurig op elkaar afgestemd, vanaf het online bestelproces naar order intake, van productie tot verzending van uw drukwerk. Door minimalisatie van handmatige werkzaamheden, scherpe inkoop van materialen en het drukken van hoge volumes kunnen wij u superscherpe tarieven bieden en mogelijk zelfs op dezelfde dag leveren! Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
  • Zijn de prijzen van 24-drukwerk inclusief verzend- en administratiekosten?
    Ja, bij 24-drukwerk zijn alle prijzen inclusief verzend- en administratiekosten. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
  • Is het herroepingsrecht is uitgesloten voor al het geleverde drukwerk?
    Ja, het herroepingsrecht is uitgesloten voor al het geleverde drukwerk. Het herroepingsrecht is namelijk uitgesloten voor alle maatwerk producten. Hieronder vallen alle drukopdrachten voor drukwerk. Dit betekent dat u reeds bestelde en ontvangen goederen die onder deze uitsluiting vallen niet kunt retourneren naar 24-drukwerk. Uiteraard geldt dit niet voor u in het geval van reclamaties voor niet juist uitgevoerde bestellingen.Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
  • Wat moet ik doen als ik een klacht heb over het drukwerk of dienstverlening? (reclamaties)
    Voldoet de kwaliteit van uw drukwerk niet aan uw verwachtingen? Heeft u een klacht over een bestelling of onze dienstverlening? Neem dan alstublieft contact met ons op! Voor zichtbare afwijkingen als vlekken en beschadigingen vragen we u binnen 9 dagen na ontvangst van uw bestelling een reclamatie in te dienen.

    Wij kunnen u pas helpen als u uw opmerkingen of klachten bij ons kenbaar maakt. Op deze wijze zijn wij in staat om uw reclamatie naar 100% tevredenheid op te lossen. In de details van een bestelling is direct de mogelijkheid om een klacht te registreren. Upload hierbij direct een foto waarbij de klacht duidelijk zichtbaar is.

    Op het moment dat wij uw klacht (reclamatie) volledig hebben ontvangen, nemen wij direct contact op om samen met u tot een gepaste oplossing te komen. Wanneer er zaken niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
    Neem contact op met de Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl.
    Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
    Natuurlijk! In plaats van levering van uw pakket op een adres, kunt u uw drukwerk ook afhalen.

    U kunt uw bestelling afhalen op 2000 POSTNL afhaalpunten in Nederland of op onze hoofdlocatie in 's-Hertogenbosch.
  • Kunnen mijn drukwerk ‘blanco’ verstuurd worden naar mijn klanten?
    Ja, dit is mogelijk! Kies bij ‘Kies opties’ voor ‘Geen logo op verpakking (blanco verzending)’. Uw klanten zien in dit geval niet dat de drukwerk gemaakt zijn door 24-drukwerk. Wanneer er zaken niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • Kan ik ook een apart afleveradres en factuuradres opgeven?
    Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces op de website van 24-drukwerk kunt u een apart verzendadres en factuuradres vermelden voor de bestelling van uw posters. Wanneer er zaken niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • Welke vervoerders gebruikt 24-Drukwerk?
    Standaard wordt gebruik gemaakt van UPS. Indien u tijdens het bestelproces een PostNL afhaalpunt selecteert als afleveradres, dan wordt het pakket ook verzonden met PostNL.
    Bij de levertermijn 'Vandaag afleveren' wordt een koerier ingezet en bij een Express levering (voor 12:00 uur) wordt het pakket verzonden via DHL.
    Voor UPS, DHL en PostNL leveringen wordt automatisch een Track&Trace link gegenereerd welke u ontvangt via e-mail. Bent u niet thuis op het moment van levering? Dan wordt het pakket de volgende werkdag nogmaals aangeboden.